Veel gestelde vragen
Naar aanleiding van een aantal veel gestelde vragen die ik af en toe krijg heb ik deze hieronder uitgewerkt.

Verzending
Natuurlijk kan er altijd wat bij! Bestel extra bij via de webshop. Mocht je toch een andere maat willen of de bestelling willen annuleren stuur Deez dan even een email.
- De hoogte van je verzendkosten is afhankelijk van een aantal factoren: het totaalbedrag van je bestelling, het formaat van je bestelde producten (past het door de brievenbus), en het gewicht van je totale bestelling.
Onderstaand een overzicht van de verzendkosten.
Tarieven
|
||
Nederland
|
€ 5,95
|
|
België
|
€ 9,99
|
|
Duitsland
|
€ 9,99
|
|
Europa
|
€ 9,99
|
|
Wereld
|
€ 30,-
|
Het verzendadres wijzigen is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is. Neem voor meer informatie altijd zo snel mogelijk contact met Deez op.
Dezelfde dag leveren is alleen mogelijk indien het product op voorraad is en je de bestelling wilt ophalen in Pijnacker. Deez zal altijd bij ophalen contact opnemen voor een ophaalafspraak.

Betaling
Deezbabykamers biedt verschillende veilige online betalingsmogelijkheden, waaronder iDEAL, Klarna, Paypal, Sofort banking/DIRECT e-banking. Daarnaast kun je ook middels een bankoverschrijving betalen. Meld in dit laatste geval duidelijk het ordernummer, voor de snelle afhandeling. Zodra de betaling ontvangen is, wordt de bestelling verwerkt.
Ja! De website van Deezbabykamers is voorzien van een beveiligde SSL verbinding die ervoor zorgt dat alle privacygevoelige informatie versleuteld wordt verzonden.

Ruilen en Retourneren
Ik vind het natuurlijk erg jammer als je niet tevreden bent over een product. Alle producten pak ik met veel plezier en zorg in. Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben.
In dergelijke gevallen kun je de bestelling altijd naar mij retourneren. Ik zal wel controleren of hier niet meer mee is gedaan dan schriftelijk is voorgeschreven. Wettelijk gezien mag je het product namelijk uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel mag doen.
Uitzondering geldt voor maatwerk producten. Deze staan bij de producten duidelijk aangegeven.
Wanneer er meer mee is gedaan dan dit dan zal ik controleren of ik het product met waardevermindering retour kunnen accepteren of dat deze op kosten van jezelf weer naar je toegestuurd moet worden.
Wanneer je een bestelling wilt retourneren dan is dit mogelijk binnen 14 dagen om dit aan mij te laten weten. Dit kan via het mailadres info@deezbabykamers.nl. Na het aanmelden is er vervolgens nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk naar mij retour te sturen. Ik doe mijn uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen.
Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Enkel de kosten voor retour van je eigen huisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Dit kan via het online retourfomulier:
Herroepingsformulier / retourformulier
Na het aanmelden is er vervolgens nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk naar mij retour te sturen. Ik doe mijn uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen.
Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Enkel de kosten voor retour van je eigen huisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product in de originele staat en verpakking aan mij geretourneerd moeten worden. Retouren waar accessoires ontbreken of waar de verpakking niet bij zit kan ik helaas niet accepteren. Het is dan ook van belang dat je bij het retourneren controleert of je het volledig terugstuurt.
De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening, deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, en €3,95 voor Brievenbuspost pakket raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Ruilen is geen probleem , uitzondering geldt voor maatwerk producten. Deze staan bij de producten duidelijk aangegeven.
Nog meer vragen?
Heb je nog vragen? Neem gerust contact met mij op.
Dat mag ook via Instagram of Facebookmessenger
Contact opnemen