Vragen of klachten?

Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@deezbabykamers.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van deezbabykamers.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.0/10 gebaseerd op 172 reviews.

Door de site te te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op Deezbabykamers zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om je de site het beste weer te geven en te gebruiken. Als je doorgaat met de website Deezbabykamers zonder het wijzigen van je cookie-instellingen of je klikt op "Accepteren" hieronder dan ben je akkoord met deze instellingen.

Sluiten